maandag 2 januari 2012

Paradijs voor fans van retrokledij!

Deze namiddag reuze ontdekking gedaan:
Een paradijs voor al wie van retro-kledij houd.
Het was een kledingzaak die enkele jaren geleden de deuren dichtdeed,
De zoon neemt nu de draad terug op en verkoopt nu alle spullen!
Echt retro kledij aan spotprijzen,
Nog in belgische frank, die je mag delen door twee en dan nogmaals delen door 40
Zo bekom je je prijs!
adres:
Tekstiel (zo staat het nog op de zakken) Decraene
St.jozefsweg
Deerlijk/stasegem
Tel:0476/23 69 46
Eerst bellen om te weten of het open is!
Ik kocht 3 kleedjes, 2 bloezen met tipkraag, truitje met ouderwetse rits,
Dit voor een 42€
Super toch!

3 opmerkingen:

  1. Echt wel de moeite ook voor de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo - toevallig kwam ik op deze reactie van jou terecht (http://prutsemie.blogspot.com/2011/04/ik-ga-naar-de-tetterende-tiretten-en-ik.html). Ik wou maar even laten weten dat je in onze creaclub van harte welkom bent! http://knoopsgat7.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen