maandag 23 januari 2012

Zpagetti haken !

leuk, leuk, leuk !!
's avond gezellig in mijn zetelke... een kussen haken.
een Giga-kussen, doorsnede +/- 70cm
werkwijze gevonden op You tube, Zpagetti en haak Veritas.
eerst rond haken tot gewenste grootte,
stoppen met meerderen en verder haken,
je bekomt dan de opstaande boord.
(hier ben ik nog aan bezig)
wanneer dit klaar is,
een tweede schijf rond haken.
Ik ga dan een binnenkussen naaien, in rode stof en opvullen,
het geheel dichtnaaien met de hand.
maar.... het resultaat zet ik er zeker op,
en nu...haak ik verder....(ondertussen tv kijken, want zo moeilijk is het niet :-)
groetjes daar

2 opmerkingen:

  1. neen, het binnenkussen moet nog gemaakt worden,
    morgen brengt ma rode stof mee.
    ondertussen heb ik al niet stilgezeten:
    rok gemaakt, en in de furie van mandjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen